Butlletí 10/23-24: 26 d’octubre

FESTIU 1 DE NOVEMBRE

Recordeu que el proper dimecres, 1 de Novembre, és festiu i l’escola romandrà tancada.

FESTA DE CASTANYADA I HALLOWEEN: recordatori de la celebració a l’escola

El 30 d’octubre a primera hora del matí, un dia abans de la castanyada, es portarà a terme un taller relacionat amb la tardor:

Infantil, Cicle Inicial i Cicle Mitjà faran un taller de cuina per elaborar panellets.

Cicle Superior, farà un taller-concurs de decoració de moniatos disfressats.

El 31 d’octubre al matí tindrem la visita de la castanyera a Infantil i cicle inicial. A Primària, per als més valents, un túnel del terror que preparà l’alumnat de sisè.

Al matí, tothom podrà venir, opcionalment, disfressat de castanyers/es i a la tarda, Infantil de castanyers/es i Primària de castanyers/es o de la temàtica Halloween. Els infants que es queden al menjador, que portin la disfressa de la tarda en una bossa. Des de l’escola i el menjador, els ajudarem.

A la tarda, continuem celebrant-ho tots junts al pati de l’escola amb una petita festa interna amb danses i música.

Aquell dia els infants poden portar per esmorzar fruits de la tardor i/o panellets.

PREU FINAL DE LES COLÒNIES

Després de la confirmació dels autocars i de la primera paga senyal que confirma el nombre d’alumnes que vindran a les colònies, hem pogut tancar els preus.

INFANTIL: 155 €

PRIMÀRIA: 185 €

AUTORITZACIONS RECOLLIDA MENORS D’EDAT

Necessitem tenir una autorització específica signada pels tutors legals per a l’entrega dels vostres fills/es quan els recull algú que sigui menor d’edat.

Aquesta setmana les entregarem a l’alumnat que habitualment es troba en aquesta situació.

Us adjuntem l’autorització per si us trobeu en el cas durant el curs. La podeu trobar també a la pàgina web, a l’apartat d’autoritzacions.

VALS ESCOLARS

Ens demanen des del Departament d’Educació que us recordem que activeu els vals i els utilitzeu si encara no ho han fet. Els podeu fer servir fins al 30 de novembre de 2023.

INFORMACIÓ AFA

Benvolgudes famílies,
Enguany participem en la Cavalcada de reis organitzada per l’ajuntament.
Un animem a participar i ser testimonis directes de la il·lusió amb la qual els nens i nenes i grans vivim aquest dia màgic.

Tot seguit hi ha l’enllaç per omplir un qüestionari per organitzar-nos
com més aviat millor.

Gràcies per la col·laboració.

XERRADA “PARLEM D’AUTISME” A L’ESCOLA

Us recordem la xerrada que hi haurà a la nostra escola properament, 9 de novembre, i que organitza el servei d’Educació de l’Ajuntament de Sant Boi: Parlem d’autisme. Serà molt interessant, us animem a participar.

Adjuntem, també, el programa general de xerrades que s’ofereix aquest primer trimestre per si és del vostre interès.

Ja està obert el procés d’inscripció. Us passem l’enllaç directe perquè pugueu accedir directament a la fitxa d’inscripció de les xerrades:

Enllaç inscripció

AFANOC, POSA’T LA GORRA

Com cada any, col·laborem com a escola a la campanya “Posa’t la gorra”, d’AFANOC pels infants i adolescents amb càncer.

Per als que vulguin col·laborar, el preu de la gorra seguirà sent de 8 euros i tindrà tallatge infantil (de 3 a 10 anys) i d’adult. Enguany ha estat dissenyada per Tarsila Schubert. Al frontal de la gorra hi apareix un ull, que és l’expressió de l’atenció, la cura i l’acompanyament ferm i continuat, necessari al llarg del procés del càncer infantil.

Recollirem els diners fins el dia 6 de novembre. Cal portar els diners en una bosseta amb el nom del nen/a i la talla (infantil o adult) i donar-li al tutor/a del vostre fill/a.

La campanya de sensibilització més emblemàtica de l’AFANOC arriba a la 23ena edició amb una gorra que ens convida a mirar més enllà. Participant-hi ens ajudeu a visualitzar el càncer infantil i a aportar els recursos necessaris per oferir a les famílies els serveis d’atenció psicosocial de manera gratuïta.

La gorra donarà l’entrada a la Gran Festa del “Posa’t la gorra!”, que farem al Poble Espanyol el diumenge 3 de desembre. Comptarem amb l’actuació d’en Titó pels més petits i els BETA i concursants de la segona edició d’Eufòria, pels més grans. Tot això dinamitzat per la gran Elisenda Pineda i en Lildami. A més, es realitzaran tallers i diferents activitats.

Us enllacem la carta dirigida a les famílies.

ELECCIONS RENOVACIÓ MEMBRES CONSELL ESCOLAR

Properament rebreu un correu electrònic amb informacions de les eleccions per a la renovació de membres del Consell Escolar. Us demanem que, si teniu interès, presenteu la vostra candidatura per ser escollits i poder-ne formar part.

Si teniu dubtes al respecte, podeu consultar-nos tot el que necessiteu saber.