Butlletí 11/23-24: 3 de novembre

AFANOC, POSA’T LA GORRA

Com cada any, col·laborem com a escola a la campanya “Posa’t la gorra”, d’AFANOC pels infants i adolescents amb càncer.

Per als que vulguin col·laborar, el preu de la gorra seguirà sent de 8 euros i tindrà tallatge infantil (de 3 a 10 anys) i d’adult. Enguany ha estat dissenyada per Tarsila Schubert. Al frontal de la gorra hi apareix un ull, que és l’expressió de l’atenció, la cura i l’acompanyament ferm i continuat, necessari al llarg del procés del càncer infantil.

El pròxim dilluns i fins el dia 6 de novembre. Cal portar els diners en una bosseta amb el nom del nen/a i la talla (infantil o adult) i donar-li al tutor/a del vostre fill/a.

Us enllacem la carta dirigida a les famílies.

AUTORITZACIONS RECOLLIDA MENORS D’EDAT

Necessitem tenir una autorització específica signada pels tutors legals per a l’entrega dels vostres fills/es quan els recull algú que sigui menor d’edat.

Us adjuntem l’autorització per si us trobeu en el cas durant el curs. La podeu trobar també a la pàgina web, a l’apartat d’autoritzacions.

PROPERS REBUTS DOMICILIATS

A partir del dia 10 de novembre es passaran els rebuts domiciliats de material del 1r trimestre (30€ per a les famílies que no van fer el pagament sencer al juliol) i per a I4 i I5 el primer trimestre de piscina (55€).

XERRADA “PARLEM D’AUTISME” A L’ESCOLA

Us recordem la xerrada que hi haurà a la nostra escola properament, 9 de novembre, i que organitza el servei d’Educació de l’Ajuntament de Sant Boi: Parlem d’autisme. Serà molt interessant, us animem a participar.

Adjuntem, també, el programa general de xerrades que s’ofereix aquest primer trimestre per si és del vostre interès.

Ja està obert el procés d’inscripció. Us passem l’enllaç directe perquè pugueu accedir directament a la fitxa d’inscripció de les xerrades:

Enllaç inscripció

HI HAURÀ SERVEI D’ACOLLIDA