Butlletí 12/23-24: 10 de novembre

AFANOC, POSA’T LA GORRA

Us informem que hem recaptat 520 € per col·laborar a la campanya per als infants i adolescents amb càncer d’AFANOC. Hem fet la comanda de les gorres. Quan arribin les repartirem.

Recordeu que la gorra donarà l’entrada a la festa de “Posa’t la gorra” que es farà al Poble Espanyol el diumenge 3 de desembre.

Moltes gràcies per la vostra participació!

FOLRAR LLIBRES

Des de la comissió de biblioteca, ens demanen col·laboradors per a folrar llibres el dia 22 de novembre 11:30-12:30h.

Podeu posar-vos en contacte amb l’escola mitjançant el correu electrònic si esteu interessats en col·laborar.

Moltes gràcies!

FESTIVAL HIVERN

Us informem que el festival d’hivern se celebrarà el dia 20 de desembre a l’escola. Més endavant us indicarem els horaris de cada grup.

ELECCIONS MEMBRES CONSELL ESCOLAR

Encara esteu a temps de presentar les vostres candidatures per poder formar part del Consell Escolar, teniu fins el dia 13.

El dia 17 es publicaran les candidatures.

Recordeu que les votacions seran el dia 20 de novembre.

INFORMACIONS DIVERSES DE L’AFA

Famílies,

Des de l’AFA us informem que aquest any la rua de carnestoltes cau molt aviat (10 de febrer), amb les vacances de Nadal pel mig hem d’afanyar-nos. Les famílies que estigueu interessades a participar en el Carnaboi 2024 ja us podeu posar en contacte amb l’ AFA per poder anar formant la comissió.

També us informem que algunes famílies estem constituint la Comissió per la diversitat, us animem a formar part d’aquesta comissió perquè cap alumne/a de l’escola quedi exclòs .

Queda poca loteria i no es poden fer més participacions. Recordeu que els beneficis estan destinats als alumnes de sisè, que aquest any deixen l’escola per iniciar una nova etapa.

Donem l’enhorabona als guanyadors del sorteig dels participants en el concurs de dibuix de l’AFA  de Castaween, que han guanyat  una entrada de cine:

Vera I5
Daniela Fontiveros 2n