Eix temàtic: La volta al món

L’eix temàtic escollit per aquest curs ha estat la volta al món. Us posem el gràfic de les votacions. Veiem que han participat 156 alumnes dels 202 possibles (sense comptar P3), és a dir un 78% de participació.

Preparació curs 2020-2021

L’Equip directiu de l’escola està treballant en el nou pla d’obertura del centre seguint les darreres instruccions que estan arribant des de les autoritats. Se li acabarà de donar el format definitiu amb la incorporació del gruix de la plantilla la setmana vinent.
Abans de començar… Llegeix més»

BON ESTIU!

Tot el personal de l’Escola Vicente Ferrer us desitja que passeu un bon estiu. Treballarem per tenir l’escola oberta per a tots els infants aquest setembre.

Durant el mes de juliol, seguim en contacte pel correu electrònic i el número de mòbil.

Escrit adreçat a la comunitat educativa

Les direccions dels centres públics de Sant Boi han enviat un comunicat als Serveis Territorials al Baix Llobregat, expressant la seva disconformitat en com s’ha dut a terme aquesta tornada parcial a les escoles.
En la mateixa línia, les diferents escoles han acordat un comunicat per… Llegeix més»