BON ESTIU!

Tot el personal de l’Escola Vicente Ferrer us desitja que passeu un bon estiu. Treballarem per tenir l’escola oberta per a tots els infants aquest setembre.

Durant el mes de juliol, seguim en contacte pel correu electrònic i el número de mòbil.

Escrit adreçat a la comunitat educativa

Les direccions dels centres públics de Sant Boi han enviat un comunicat als Serveis Territorials al Baix Llobregat, expressant la seva disconformitat en com s’ha dut a terme aquesta tornada parcial a les escoles.
En la mateixa línia, les diferents escoles han acordat un comunicat per… Llegeix més»

Mones confinades

Estar confinats i complir el que ens demanen les autoritats, no ens ha deixat sense la dolça tradició de les mones. Aquí podeu veure el logo de l’escola fet amb les imatges de les mones tan bones que hem gaudit en família.

Galeria fotos

Missatge especial

Un missatge de part del personal docent i del personal d’administració i serveis, per a tot l’alumnat i les seves famílies:

DAVANT LA SUSPENSIÓ DE LES PORTES OBERTES

DAVANT LA SUSPENSIÓ DE LA JORNADA DE PORTES OBERTES:
Estem preparant materials per poder mostrar en aquesta pàgina el que volíem explicar i ensenyar a la jornada de portes obertes. A mesura que els anem tenim fets, els penjarem i informarem en les xarxes socials.