Milions de gràcies de la Marató de TV3

Benvolgudes amigues i benvolguts amics:
“Aquesta Marató toca a tothom”, com diu l’eslògan d’aquesta edició de La Marató de TV3 i Catalunya Ràdio, i aquest diumenge ho vau demostrar. La vostra implicació en aquesta edició s’ha traduït en un marcador provisional de 10,3 milions d’euros, que… Llegeix més»

Recaptació Marató TV3

Hem recaptat 1098,69 €  per a la Marató de TV3 per la Covid-19. En la nostra primera participació, i sent una escola d’una línia, hem superat la barrera dels 1000 €.
MOLTES GRÀCIES!!!!!!!

Dia internacional per a l’eliminació de la violència envers les dones

El 25 de novembre se celebra el dia internacional per a l’eliminació de la violència envers les dones i a l’escola hem tractat el tema. Els infants han treballat de diferents formes segons la seva edat i nivell.
Podeu veure alguna de les accions que hem… Llegeix més»

Eix temàtic: La volta al món

L’eix temàtic escollit per aquest curs ha estat la volta al món. Us posem el gràfic de les votacions. Veiem que han participat 156 alumnes dels 202 possibles (sense comptar P3), és a dir un 78% de participació.

Preparació curs 2020-2021

L’Equip directiu de l’escola està treballant en el nou pla d’obertura del centre seguint les darreres instruccions que estan arribant des de les autoritats. Se li acabarà de donar el format definitiu amb la incorporació del gruix de la plantilla la setmana vinent.
Abans de començar… Llegeix més»

BON ESTIU!

Tot el personal de l’Escola Vicente Ferrer us desitja que passeu un bon estiu. Treballarem per tenir l’escola oberta per a tots els infants aquest setembre.

Durant el mes de juliol, seguim en contacte pel correu electrònic i el número de mòbil.