Butlletí 14/23-24: 24 de novembre

CONCERT D’HIVERN

El concert d’hivern se celebrarà el dia 20 de desembre a l’escola. Els horaris dels torns seran els següents:

1r TORN –  De 9:30h a 10:15h: Infantil.

2n TORN – De 10:30h a 11:15h: 1r, 2n i 3r.

3r TORN – De 11:30h a 12:15h: 4t, 5è i 6è

Les entrades per família/torn les repartirem uns dies abans del concert.

ELECCIONS MEMBRES CONSELL ESCOLAR

Us enllacem la nova composició del Consell Escolar després del procés del procés electoral d’aquesta setmana.

El resultat de les eleccions del sector de famílies ha estat el següent:

Ordre Nom i cognoms Vots Percentatge
1 Rosa Rodriguez Waliño 41 51,25
2 Ana Laguna Ubach 39 48,75

Moltes gràcies a la Marta, la Bàrbara i a l’Eli, que deixen de formar-ne part, per la seva implicació aquests anys.

DATA D’ENTREGA D’INFORMES

Primària: El dia 20 de desembre, rebreu un correu amb l’informe del primer trimestre dels vostres fills/es.

Infantil: Enviarem l’informe, per correu, el 31 de gener.

ENCESA DE LLUMS

image (6).png

REIXES INFANTIL

Per tal de reforçar la seguretat a la zona de l’esbarjo d’infantil, l’Ajuntament està instal·lant una malla d’ocultació a tot el perímetre de reixa del pati dels petits.