Butlletí 8/23-24: 11d’octubre

FESTIUS  (12-13 octubre)

Recordeu que demà dijous, 12 d’octubre, és festiu pel Dia de la Hispanitat, i divendres, 13 d’octubre, és dia de lliure disposició acordat pel Consell Escolar Municipal. L’escola romandrà tancada.

EIX TEMÀTIC

Avui hem celebrat la festa de l’inici de l’eix temàtic de  l’escola: l’ART!

Us enviem el vídeo amb el nom de cada classe. Pel Classdojo, els tutors/es us enviaran alguna imatge de la festa.

INFORMACIÓ DE LA COMISSIÓ DE FESTES:

FESTA DE CASTANYADA I HALLOWEEN

A l’escola, com cada curs, celebrem la Castanyada i Halloween, i aquest any serà el dimarts 31 d’octubre.

Així doncs, volem informar-vos que el 30 d’octubre a primera hora del matí, un dia abans de la castanyada, es portarà a terme un taller relacionat amb la tardor:

Infantil, Cicle Inicial i Cicle Mitjà faran un taller de cuina per elaborar panellets, en el qual ens agradaria comptar amb la vostra participació i col·laboració. Us donarem un full informatiu perquè sapigueu els ingredients que heu de portar per aquell dia.

Cicle Superior, farà un taller-concurs de decoració de moniatos disfressats. Les tutores us informaran del que han de portar uns dies abans.

El 31 d’octubre al matí tindrem la visita de la castanyera a Infantil i cicle inicial. A Primària, per als més valents, un túnel del terror que preparà l’alumnat de sisè.

Al matí, tothom podrà venir, opcionalment, disfressat de castanyers/es i a la tarda, Infantil de castanyers/es i Primària de castanyers/es o de la temàtica Halloween. Els infants que es queden al menjador, que portin la disfressa de la tarda en una bossa.

A la tarda, continuem celebrant-ho tots junts al pati de l’escola amb una petita festa interna amb danses i música.

Per últim, volem comentar-vos que aquell dia els infants poden portar per esmorzar fruits de la tardor i/o panellets.

Moltes gràcies per la vostra col·laboració.

FOLRAR LLIBRES

Us recordem que necessitem voluntaris per ajudar-nos a folrar llibres de la biblioteca el dilluns 16 d’octubre de 15.30h a 16.30h. Podeu posar-vos en contacte amb l’escola si esteu interessats en col·laborar. Moltes gràcies!!

MATERIAL RECICLATGE

Us demanem que, si podeu, ens feu arribar:

• caixes fruita
  • estovalles de plàstics (hules)
  • roba de nines
  • pots de iogurt
  • safates de porexpan
  • rotllos de paper higiènic i de cuina
  • diaris
  • revistes

AFANOC, POSA’T LA GORRA

Com cada any, col·laborem com a escola a la campanya “Posa’t la gorra”, d’AFANOC pels infants i adolescents amb càncer.

Per als que vulguin col·laborar, el preu de la gorra seguirà sent de 8 euros i tindrà tallatge infantil (de 3 a 10 anys) i d’adult. Enguany ha estat dissenyada per Tarsila Schubert. Al frontal de la gorra hi apareix un ull, que és l’expressió de l’atenció, la cura i l’acompanyament ferm i continuat, necessari al llarg del procés del càncer infantil.

Recollirem els diners a partir del pròxim dilluns i fins el dia 6 de novembre. Cal portar els diners en una bosseta amb el nom del nen/a i la talla (infantil o adult) i donar-li al tutor/a del vostre fill/a.

La campanya de sensibilització més emblemàtica de l’AFANOC arriba a la 23ena edició amb una gorra que ens convida a mirar més enllà. Participant-hi ens ajudeu a visualitzar el càncer infantil i a aportar els recursos necessaris per oferir a les famílies els serveis d’atenció psicosocial de manera gratuïta.

La gorra donarà l’entrada a la Gran Festa del “Posa’t la gorra!”, que farem al Poble Espanyol el diumenge 3 de desembre. Comptarem amb l’actuació d’en Titó pels més petits i els BETA i concursants de la segona edició d’Eufòria, pels més grans. Tot això dinamitzat per la gran Elisenda Pineda i en Lildami. A més, es realitzaran tallers i diferents activitats.

Us enllacem la carta dirigida a les famílies.

INFORMACIÓ AJUNTAMENT

El Departament d’Esports i el Departament de Salut Comunitària de l’Ajuntament de Sant Boi de Llobregat organitzen, conjuntament amb l’entitat Jut Contra el Càncer, el “VI Zumba Pas a Pas”, que tindrà lloc el proper diumenge 22 d’octubre, a les 9,30h., a l’Amfiteatre del Parc de la Muntanyeta.

La recaptació d’aquest Zumba anirà destinada al Projecte de teràpia immunològica personalitzada contra el càncer de mama HEr2-Positiu, que desenvolupa l’Hospital Clínic, sota la direcció del Dr. Aleix Prat.

La inscripció al sisè Zumba Pas a Pas de Sant Boi es pot fer en aquest ENLLAÇ.

Servei d’Orientació a Famílies

Grup famílies adolescents.png