Butlletí 13/23-24: 17 de novembre

FOLRAR LLIBRES

Des de la comissió de biblioteca, ens demanen col·laboradors per a folrar llibres el dia 22 de novembre 11:30-12:30h.

Podeu posar-vos en contacte amb l’escola mitjançant el correu electrònic si esteu interessats en col·laborar.

Moltes gràcies!

CONCERT D’HIVERN

Us informem que el concert d’hivern se celebrarà el dia 20 de desembre a l’escola. Els horaris dels torns seran els següents:

1r TORN –  De 9:30h a 10:15h: Infantil.

2n TORN – De 10:30h a 11:15h: 1r, 2n i 3r.

3r TORN – De 11:30h a 12:15h: 4t, 5è i 6è

Les entrades per família/torn les repartirem uns dies abans del concert.

ELECCIONS MEMBRES CONSELL ESCOLAR

Ja tenim les noves candidatures per a la elecció de nous membres del sector de famílies.

Us deixem aquí les candidatures.

Recordeu que les votacions seran el pròxim dilluns, 20 de novembre, al vestíbul de l’escola.

DECORACIÓ DE NADAL

A l’escola ja ens estem preparant per al Nadal i ens agradaria deixar el centre ben maco per gaudir-lo aquests dies tan especials. Necessitem la vostra ajuda per a decorar-lo.

Cada infant haurà de portar una tapa de capsa de sabates, decorada amb la inicial del seu nom. Poseu diferents materials a l’abast dels nens/es i que deixin anar la seva imaginació. Segur que sortiran coses molt interessants. Us posem un exemple perquè us feu una idea del que us demanem.

La data límit per a portar les creacions és el pròxim divendres 24 de novembre.

Moltes gràcies per la vostra col·laboració.

DATA D’ENTREGA D’INFORMES

Primària: El dia 20 de desembre, rebreu un correu amb l’informe del primer trimestre dels vostres fills/es.

Infantil: Enviarem l’informe, per correu, el 31 de gener.