Butlletí 9/23-24: 20 d’octubre

VALS ESCOLARS

Ens demanen des del Departament d’Educació que us recordem que activeu els vals i els utilitzeu si encara no ho han fet. Els podeu fer servir fins al 30 de novembre de 2023.

RETORN REBUTS DOMICILIATS

Us informem que, cada vegada que el banc ens retorna un rebut domiciliat, se’ns cobra 3.15 € de comissió.

Si preveieu que, després de l’avís que sempre fem la setmana abans dels cobraments, podeu tenir alguna dificultat per pagar el rebut, us demanem que ens aviseu per no girar-lo i no generar aquestes despeses que poden acabar repercutint a totes les famílies.

A partir d’aquest curs, i per tal d’evitar aquesta situació, us haurem de cobrar aquesta comissió bancària en el cas que els rebuts siguin retornats juntament amb la quota pendent. És per això que insistim molt en l’avís si hi ha qualsevol situació que impedeixi que dit cobrament es pugui efectuar.

Estem a la vostra disposició si necessiteu qualsevol aclariment al respecte.

XERRADA “PARLEM D’AUTISME” A L’ESCOLA

Tal i com us hem informat per correu electrònic, us recordem la xerrada que hi haurà a la nostra escola properament, 9 de novembre, i que organitza el servei d’Educació de l’Ajuntament de Sant Boi: Parlem d’autisme.

Adjuntem, també, el programa general de xerrades que s’ofereix aquest primer trimestre per si és del vostre interès.

Ja està obert el procés d’inscripció. Us passem l’enllaç directe perquè pugueu accedir directament a la fitxa d’inscripció de les xerrades:

Enllaç inscripció

AFANOC, POSA’T LA GORRA

Com cada any, col·laborem com a escola a la campanya “Posa’t la gorra”, d’AFANOC pels infants i adolescents amb càncer.

Per als que vulguin col·laborar, el preu de la gorra seguirà sent de 8 euros i tindrà tallatge infantil (de 3 a 10 anys) i d’adult. Enguany ha estat dissenyada per Tarsila Schubert. Al frontal de la gorra hi apareix un ull, que és l’expressió de l’atenció, la cura i l’acompanyament ferm i continuat, necessari al llarg del procés del càncer infantil.

Recollirem els diners a partir del pròxim dilluns i fins el dia 6 de novembre. Cal portar els diners en una bosseta amb el nom del nen/a i la talla (infantil o adult) i donar-li al tutor/a del vostre fill/a.

La campanya de sensibilització més emblemàtica de l’AFANOC arriba a la 23ena edició amb una gorra que ens convida a mirar més enllà. Participant-hi ens ajudeu a visualitzar el càncer infantil i a aportar els recursos necessaris per oferir a les famílies els serveis d’atenció psicosocial de manera gratuïta.

La gorra donarà l’entrada a la Gran Festa del “Posa’t la gorra!”, que farem al Poble Espanyol el diumenge 3 de desembre. Comptarem amb l’actuació d’en Titó pels més petits i els BETA i concursants de la segona edició d’Eufòria, pels més grans. Tot això dinamitzat per la gran Elisenda Pineda i en Lildami. A més, es realitzaran tallers i diferents activitats.

Us enllacem la carta dirigida a les famílies.

INFORMACIÓ AFA

Benvolgudes famílies,
enguany participem en la Cavalcada de reis organitzada per l’Ajuntament.
Un animem a participar i ser testimonis directes de la il·lusió amb la qual els nens i grans vivim aquest dia màgic.
Aquí teniu l’enllaç per omplir un qüestionari per organitzar-nos com més aviat millor.
Gràcies per la col·laboració.

Extraescolars, nou període d’inscripció

Des d’Espai lúdic ens informen que s’ha tornat a obrir el període d’inscripció a extraescolars per començar al mes de novembre. Aquelles famílies de nens i nenes que van sol·licitar apuntar-se un cop es van començar les activitats, han d’omplir el qüestionari del següent enllaç.

Recordeu que per fer extraescolars i servei d’acollida s’ha d’efectuar el pagament de la quota anual de l’AFA.

Concurs dibuix AFA

INFORMACIÓ AJUNTAMENT

El Departament d’Esports i el Departament de Salut Comunitària de l’Ajuntament de Sant Boi de Llobregat organitzen, conjuntament amb l’entitat Jut Contra el Càncer, el “VI Zumba Pas a Pas”, que tindrà lloc el proper diumenge 22 d’octubre, a les 9,30h., a l’Amfiteatre del Parc de la Muntanyeta.

La recaptació d’aquest Zumba anirà destinada al Projecte de teràpia immunològica personalitzada contra el càncer de mama HEr2-Positiu, que desenvolupa l’Hospital Clínic, sota la direcció del Dr. Aleix Prat.

La inscripció al sisè Zumba Pas a Pas de Sant Boi es pot fer en aquest ENLLAÇ.