Butlletí 37/25-26: 4 de juny

JORNADA INTENSIVA

Recordeu que dilluns, 8 de juny, comença la Jornada intensiva. Si els vostres fills/es no es queden al menjador, la jornada lectiva acaba a les 13h. (no tenim classe a la tarda).

FESTIVAL DE FINAL DE CURS

Us informem que el dia 19 de juny celebrarem el festival de final de curs a Can Massallera.
1a sessió: 9:45h
2a sessió: 11:45h

Es fan dos passis:

  • 9:45h: per a les famílies que tinguin algun fill/a a Infant
  • 11:45h: per a les famílies que només tinguin fills/es a Primària.

Al primer passi actuarà tota l’escola, al segon passi només actuarà Primària.

Rebreu dues entrades per família pel passi que us correspon la setmana del festival. En el cas de més d’un fill/a a l’escola, les entrades s’entregaran al germà/ana més petit/a, excepte el cas de 6è.

Famílies de 6è: Donat que és l’últim curs i que l’alumnat presenta el festival, les famílies de 6è podran venir al dos passis (dues entrades per passi).

La pròxima setmana us informarem del vestuari.

PAGAMENT DE LES SORTIDES DEL

3r TRIMESTRE

A partir del dia 11 de juny es realitzaran els cobraments corresponents a les sortides del 3r trimestre.

Tal com us hem informat al llarg del curs, en aquest cobrament es regularitzaran totes les despeses relacionades amb les sortides realitzades durant el curs escolar.

Cada família rebrà un correu electrònic personalitzat amb l’import pendent de cobrar, d’acord amb les sortides efectuades pel grup del seu fill o filla.

MENJADOR

El proper 8 de juny començarà la jornada intensiva a l’escola.

El servei del menjador començarà a les 13h i finalitzarà a les 15.30h.

En el cas que NO feu ús del servei del menjador durant la jornada intensiva, necessitem que ho comuniqueu a la coordinadora abans del 29 de maig.

El servei d’acollida de tarda serà de 15:30 h a 17 h en les següents franges:

· 15:30 a 16:30 h

· 15:30 a 17 h

INFORMACIÓ AFA

FESTA FI DE CURS per socis de l’AFA!! ☀️

Hola famílies!!

S’apropa el dia de la festa de fi de curs!

Us esperem el proper 13 de juny a partir de les 17h de la tarda amb moltes ganes de passar-ho bé!

Durant la setmana que ve podeu passar pel local de l’AFA per cGestiona registresomprar els tiquets del sopar.

I si voleu col·laborar en l’organització de la Festa…contacteu-nos al mail de l’Afa: Afa.escolavicenteferrer@gmail.com ! 😊

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut