14a sessió

Hola famílies!

Avui ha sigut un dia complet. Hem avançat amb tots els projectes, tot i que queda molt camí per recórrer! Avui volem destacar el projecte de l’Alba, l’Àlex i l’Hugo. Avui hem vist molta cara de satisfacció i d’il·lusió d’aprendre coses noves. Han aconseguit que un motor regui una planta! Tot i l’enorme satisfacció de la fita, cal que continuin investigant per acabar de perfeccionar el valor condicional del sensor d’humitat perquè deixi de regar quan la terra ja està humida. A veure si ho aconsegueixen a la propera setmana! D’altra banda, la resta d’alumnat del SEP ha avançat en la construcció dels seus projectes. Ens falten hores per dur a terme totes les idees que tenen al cap!

L’enigma d’avui ha estat respost correctament per quasi tot l’alumnat. La classificació queda així:

Max –> 9 encerts

Àlex i Júlio –> 8 encerts

Guillem –> 7 encerts

Alba i Hugo –> 6 encerts

Briel –> 5 encerts

I aquí l’enigma per la propera setmana:

Quants triangles veus a la imatge?