3a Reunió amb els i les ecodelegats/des

Aquesta setmana hem realitzat la 3a reunió amb els ecodelegats i ecodelegades de l’escola.
Hem repartit enganxines per col·locar a prop de les aixetes, llums i finestres per conscinar d’un bon ús d’aquestes per estalviar energia.
A més, també hem pesat la bola de paper de plata de cada classe i hem calculat el percentatge d’alumnat que ha portat fruita els dimarts i dijous. Podem estar orgullosos que la majoria de classes han baixat considerablement el pes de la bola de paper de plata, inclús algunes classes ja no tenien bola perquè tothom feia servir boc’n’Roll i carmanyoles!

bdr