TROBADA D’ECODELEGATS I ECODELEGADES

Avui ens hem trobat els ecodelegats i ecodelegades de P5 a 6è.

En la trobada hem explicat els dos nous contenidors que tenim al punt verd: per llençar retoladors, bolígrafs i barres de pegament esgotats. Una vegada plens, els portarem a la deixalleria de Lliçà d’Amunt.

Hem informat que a finals d’abril o principis de maig realitzarem la “festa d’escola verda” amb diferents actes, parlaments i jocs per celebrar que ja som escola verda!

També hem explicat que el dimecres 24 de maig tindrà lloc el Fòrum d’escoles verdes. A aquesta trobada d’escoles verdes assistiran dos mestres i tres infants (un de 4t, un de 5è i un de 6è) que explicaran les funcions que realitzen els i les ecodelegats/des de la nostra escola.

Finalment hem repartit els diplomes a les classes més sostenibles d’aquest 2n trimestre:

CLASSE QUE MÉS MES FRUITA MENJA ELS DIMARTS I DIJOUS: P4A

CLASSES QUE MENYS PAPER D’ALUMINI HAN PORTAT: P4B, 3rA, 3rB, 4tA, 4tB i 5èA.

CLASSE QUE HA PORTAT MÉS PILES USADES: 3r A