Projectes sostenibles Els Picots

Us volem explicar i recordar alguns dels projectes sostenibles que realitzem a l’escola i que poc a poc van tenint més pes. L’any passat vam crear una comissió sostenible de mestres que s’encarregaven de promocionar temes com el reciclatge, la bona alimentació, la consciència i el respecte pel nostre entorn… Aquest any, aquesta comissió s’ha ampliat i actualment aquestes mestres estan participant en una formació per tal de fer de la nostra escola, ESCOLA VERDA!

Un dels projectes iniciats, com bé sabeu, és la potenciació de la fruita com aliment essencial. A part de participar en el que ofereix el Departament d’Agricultura, Ramaderia, Pesca i Alimentació anomenat “Fruita a l’escola”, de manera interna també tenim estipulats dos dies setmanals on tots i totes hem de portar fruita per esmorzar (dimarts i dijous). Per això, hem preparat aquest vídeo recordant-vos la importància d’aquest aliment i del projecte que segueix viu.

Per altra banda, un altre projecte que vam engegar l’any passat com a escola va ser l’anomenat “Que no se’ns faci bola”. Aquest serveix per incentivar l’ús de materials reciclables i reduir l’ús de paper d’alumini que com bé sabeu és un material molt contaminant. Hi va haver diferents iniciatives per fer això possible, d’entre elles el regal per part de l’AMPA de carmanyoles i Boc’n rolls. Us deixem al següent enllaç el vídeo promocional d’aquest projecte picotí del que fem seguiment mensualment amb els i les ecodelegades de les classes.

Seguint en aquesta línia, veureu que al pati i a les zones exteriors de l’escola estem penjant diferents cartells per tal d’intentar mantenir entre totes i tots l’escola Picotina ben neta!

Volem fer-vos partícips d’aquests projectes i que ens ajudeu a millorar hàbits alimentaris i de cura del nostre entorn. Seguim treballant per tenir un món millor!

Equip de mestres de l’Escola Els Picots