ENTREVISTES TUTORS/ES DE P3 a 6è

Benvolgudes famílies Picotines,

Durant les setmanes del 18 al 21 de gener i del 1 al 4 de febrer es duran a terme les entrevistes amb els tutors/es dels vostres fills/es (de P3 fins a 6è), exceptuant les dues classes on el tutors estan de baixa que les faran quan es reincorporin.

Les entrevistes estan organitzades en diverses franges horàries i és per això que us preguem puntualitat a l’hora d’iniciar-les. Aquest any aquestes es realitzaran de manera virtual així que haureu d’estar pendent dels vostres correus electrònics uns minuts abans de l’hora d’inici de la reunió ja que allà és on rebreu l’enllaç d’accés.

Per tal de sol·licitar entrevista, ja podeu demanar hora. Si teniu alguna dificultat o dubte per demanar hora, us podeu posar en contacte amb l’escola, ja sigui amb el/la tutor/a corresponent com amb secretaria. És important que seleccioneu només una franja horària. Una vegada realitzada la reunió, podeu demanar el pertinent justificant d’assistència a la reunió virtual enviant un correu a l’escola o al tutor/a.

D’altra banda, si ja heu realitzat una entrevista durant el primer trimestre, consulteu amb el tutor/a si és necessari que torneu a demanar hora.

Volem agrair al Centre Educem de Granollers la seva col·laboració en la creació del formulari web per sol·licitar hora.