PROJECTE FRUITA. Gener

Com ja sabeu, la nostra escola participa en el programa fruita a l’escola i us volem informar del repartiment d’aquesta durant el mes de gener:

Dimecres 13/1 –> Mandarina

Dijous 14/1 –> Poma Golden

Divendres 15/1 –> Pera

– Recordeu que aquesta fruita complementa l’esmorzar de casa, tot i que cada família, valora si cal o no portar alguna cosa més.

– L’alumnat de P3, P4 i P5 s’emportarà la fruita a la tarda. Per tant, cal que portin el seu esmorzar corresponent des de casa.

– No és de consum obligatori.

– Les persones que manipulen la fruita tenen el curs d’higiene alimentària i respecten totes les mesures higièniques i de salut.

</