COMENCEM EL 2n TRIMESTRE!

Avui hem tornat a l’escola amb moltes ganes! L’ambient a les aules ha estat molt càlid i favorable, respectant les noves instruccions de ventilació que ens ha fet arribar el Departament i que us adjuntem en el present correu perquè sigueu partícips i tingueu clar quin és el protocol a seguir en aquesta mesura de seguretat.

Quan hem arribat hem tingut una grata sorpresa, com cada any, els Reis Mags amb l’aportació econòmica de l’AMPA ens han regalat 2/3 jocs per classe. Volem agrair a totes les famílies que formen part de l’AMPA i animem a qui encara és soci a que en puguin formar part per continuar ajudant la nostra/vostra escola.