eTwinning a 6è

Els grups de sisè han portat a terme el passat dijous una activitat eTwinning amb alumnat d’una escola europea. S’han connectat virtualment i han hagut de fer-se preguntes utilitzant l’anglès que només podien respondre “sí” o “no”. L’activitat es deia “Mystery class” i consistia a esbrinar la procedència de l’altre escola en 20 preguntes. Han pogut saber que es tractava d’un poble d’Alemanya, però no hem descobert quin. L’altra escola també ha endevinat que érem d’Espanya, però no han pogut saber el nom del poble. Queda pendent descobrir-ho! Am aquesta activitat hem experimentat quant d’important és l’anglès per comunicar-nos amb altres persones d’altres països.