Dia Internacional de la Dona 2024

8 de març: Celebrant la Diversitat i l’Empoderament de les Dones

El dia 8 de març se celebra el Dia Internacional de la Dona, una ocasió especial per reflexionar sobre els avenços en la igualtat de gènere i reconèixer la contribució de les dones a tots els àmbits de la vida. A l’escola els Picots, aquest dia ens recorda la importància de respectar i valorar la diversitat de gènere, fomentar la igualtat d’oportunitats i promoure l’empoderament de les nenes i les dones. És una ocasió per reconèixer el paper fonamental que tenen les dones a la nostra societat i per inspirar a les nostres estudiants a seguir els seus somnis i a aconseguir les seves metes sense importar el seu gènere. En aquest 8 de març, celebrem la força, la determinació i el talent de les dones de tot el món, i reafirmem el nostre compromís a treballar cap a un futur més igualitari per a tothom.

Per tot això, hem realitzat una jornada reivindicativa amb un matí ple de tallers guiats per l’alumnat de 6è i una tarda monogràfica centrada en exemples de dones, d’abans, amb història explicant tot el que van fer; i d’ara, en concret a dues exalumnes, la Noah que ha il·lustrat un conte i la Maia que és campiona de Catalunya en atletisme. Aquí us deixem un videoresum amb tot el que s’ha fet.

Unides en la lluita per la igualtat de gènere, celebrem el Dia Internacional de la Dona i continuem treballant per un món més just i igualitari per a tothom. #8M #DiaInternacionalDona