Convocatòria d’ajuts de menjador pel curs escolar 2021-2022

Ja està publicada al web la noticia dels ajuts de menjador: https://www.llicamunt.cat/actualitat/convocatoria-dajuts-de-menjador-pel-curs-escolar-2021-2022

Amb un fulletó informatiu de com s’ha d’omplir la sol·licitud, les dades que s’han de posar, la documentació que cal aportar i els barems aprovats i el model de la sol·licitud oficial que s’ha d’omplir i signar per tots els membres de la unitat familiar fins la línia dels avis (si conviuen al mateix domicili).

Aquest any el període de presentació de les sol·licituds s’obre avui dia 15 de juny fins el dilluns 12 de juliol inclosos.

El tràmit s’ha de fer majoritàriament online, no obstant aquelles famílies que tinguin dificultats per fer el tràmit poden demanar cita prèvia al 93 860 72 20 de l’Ârea d’Acció Social per poder tramitar-ho.