ACCIONS DE MILLORA DE L’AMPA AL LLARG DEL 1r TRIMESTRE

En aquest primer trimestre l’AMPA de l’Escola Els Picots ha dut a terme moltes accions de millora.

Abans de reprendre el curs 22-23, l’AMPA es va fer càrrec econòmicament del canvi del terra de la classe de P4B per un paviment més agradable, suau i càlid.

Imagen Imagen

Durant les primeres setmanes, a les noves incorporacions a l’AMPA se’ls va fer entrega d’un Boc’n Roll o Carmanyola per continuar evitant fer servir el paper d’alumini. A més, a totes les famílies que formen part de l’AMPA se’ls hi va regalar un mocador blau amb el logo de Picots. També es va aprofitar l’ocasió per entregar l’agenda als infants a partir de 2n.

Imagen Imagen Imagen

Els dies previs a la Castanyada i amb l’ajuda de moltes famílies i alumnat de l’escola es va decorar diferents espais de l’escola, quedant ben guarnida i plena de colors de la tardos!. El mateix dia de la Castanyada, vàrem poder gaudir tots plegats menjant castanyes comprades per l’AMPA de l’escola i inclús ens va visitar la

Imagen Imagen Imagen

El dissabte 3 de desembre famílies, infants i mestres en un ambient de cooperació, entusiasme, energia, força, enginy… vàrem realitzar el 3r Bricoday Picotí!

Imagen Imagen Imagen

Gràcies famílies que formeu part de @Ampa_ElsPicots per millorar l’escola Els Picots, l’escola de tots i totes!