Com és que plorem quan tallem cebes? (2a part)

Una vegada realitzat l’experiment, i mirant els resultats de la graella que vam fer per saber qui plorava en cada situació, vam concloure que si tallem una ceba plorem quan la mirem i no pas quan l’ensumem.

Seguidament, vam fer servir les dades que havíem recollit dels nens i nenes de l’aula per fer quatre gràfics: un per cadascuna de les quatre situacions que havíem provat en l’experiment.

Una vegada acabats, ens quedava poder plantar la nostra ceba per fer-ne un seguiment des del principi. Així que amb planter i unes ampolles d’aigua reciclades ens hi vam posar i vam aconseguir un resultat bastant bo!

Quan ja teniem les plantes a casa, vam pensar algunes idees per posar al full de registre de la nostra ceba i poder fer una bona observació a casa.

Ara ja encarem l’última part del projecte, que és poder explicar als altres alumnes de l’escola aquest projecte que estem acabant. Quan ho tinguem a punt, també us ho ensenyarem!

Podeu veure totes les imatges a la galeria.