JORNADA DE PORTES OBERTES CURS 2019-2020

Enguany les portes obertes per venir a conèixer la nostra escola seran el proper DISSABTE 16 de MARÇ.
Hi haurà dos torns: a les 9.30h. i a les 12h. Cal enviar un mail a l’adreça a8043814@xtec.cat per confirmar assistència i
horari.

Les places són limitades.

El Consorci organitza jornades informatives sobre el procés de preinscripció. Les dates són les següents:
– Divendres 8 de març, a les 16h. CENTRE CÍVIC SAGRADA FAMÍLIA. c/ Provença, 480
– Dilluns 11 de març, a les 16h. CENTRE CÍVIC FORT PIENC. Plaça Fort Pienc, 4

“LA GRANJA NO S’ADORM”

Hola famílies de P3 i P4!!!
Avui hem tingut una gran sort! Ha vingut a l’escola l’Ada Cosidó a explicar-nos un conte preciós: LA GRANJA NO S’ADORM. Hem estat súper atents i ens ha agradat moltíssim.

El Botó Màgic

Hola famílies!
Avui ha vingut l’associació EL BOTÓ MÀGIC (ASPASIM) a fer-nos una obra de teatre a l’escola a tots els infants d’educació Infantil! El títol del conte que ens han representat era: “El cargol i l’herba de poniol”.
Quin conte més bonic!!

Llegim? És ben fàcil!

Els nens i nenes de cicle inicial hem anat a la Biblioteca Sofia Barat, situada al carrer Girona amb Consell de Cent, ben a prop de l’escola.… Llegeix més»

LA MARATÓ 2018

El passat dijous 20 de Desembre a l’escola vam muntar la paradeta per vendre diferents manualitats elaborades pels infants de l’escola.
L’objectiu era col·laborar, un any més, amb la Marató de TV3. L’edició d’aquest any estava dedicada al càncer.
Es van recollir un total de 141,15€.
Moltíssimes gràcies… Llegeix més»

La petita flauta màgica

Avui els infants de cicle inicial hem anat al Liceu a veure l’espectacle de La petita flauta màgica, una adaptació de l’òpera de Wolfang Amadeus Mozart on la raó, l’amor, el coratge i la lleialtat s’enfronten, lluiten i guanyen la por i la tirania.… Llegeix més»