D’un lloc a l’altre!

Aquest any durant la setmana cultural hem treballat diferents propostes relacionades amb el tema “D’un lloc a l’altre”.
Cada grup va enfocar-ho segons les seves necessitats i tractant els aspectes més adients per cada cicle.
Us deixem amb algunes imatges del treball que portaven a terme cadascun del… Llegeix més»

Sant Jordi al Carlit

Com cada any, a l’Escola hem volgut celebrar la Diada de Sant Jordi. Cada grup vam preparar-nos dibuixos, contes, històries, poemes… per explicar-los a la resta de grups i també per presentar-los a la revista. A educació infantil, les mestres també vam representar l’obra… Llegeix més»

Vivim la diada de Sant Jordi

Per la diada del 23 d’abril vam representar la Lleganda de Sant Jordi, la Princesa i el Drac en stop motion gràcies a l’Anna i en Heiko.
En aquest enllaç podreu veure el vídeo:

Vam commemorar el 75è aniversari del llibre del Petit Príncep, de la veu… Llegeix més»

Qui sembra recull!

Ahir vam recollir el que vam sembrar a l’hort durant el mes de novembre… Hem tingut l’oportunitat de saber quin és el cicle del que sembrem a l’hort i al final….com diu el títol, qui sembra recull!!
Ens vam poder endur a casa dos calçots per… Llegeix més»

Mmmmmmmmmm!

Sabeu que amb la xocolata també es pot pintar?? A més, de tant en tant, pots anar llepant-te el dit!!! Boníssssssimmmmaaaaa!!!!
Aquí us deixem unes fotos!

La Guàrdia Urbana visita P3!!

Avui ha vingut a la nostra classe la Isabel, Guàrdia Urbana. Ens ha explicat moltes coses de la seva feina i hem pogut posar-nos en la seva pell…!
Ha insistit molt que els carrers els hem de creuar quan el ninot del semàfor estigués en color… Llegeix més»

QUE CORRI L’AIGUA!

El passat dijous 22 de març, els nens i les nenes de segon conjuntament amb les seves famílies i la resta de la comunitat Carlit, vam aconseguir el nostre objectiu de recaptar 900€ per a l’ONG Intermón Oxfam, qui destinarà els diners per a contribuir a… Llegeix més»

Zooom!

Considerem necessari aprendre a tractar les emocions i per aquest motiu, periòdicament, fem sessions dedicades al treball emocional dels nens i nenes.
En aquest cas us deixem amb una dinàmica, de caire més lúdic, per perseverar en tenir actituds positives al relacionar-se i aconseguir així un objectiu comú,… Llegeix més»

Fem malabars amb cicle mitjà

En aquest tercer trimestre els alumnes de cicle mitjà realitzaran una unitat didàctica tota basada en activitats de circ. Animo a tots aquells que vulguin practicar els diferents moviments a què mirin aquest article on explica com realitzar els malabars amb tres pilotes i també explico… Llegeix més»

Visitem un centre de tractament de residus

La setmana anterior el grup de 5è va anar a visitar el centre de tractament de residus. Una sortida per conèixer què se’n fa d’allò que reciclem i rebutgem.

L’hort i la primavera!

Amb l’arribada de la primavera encara hem de tenir més cura del nostre hort… Com veieu estem fets uns bons agricultors!!
A P3, a més, hem volgut celebrar la primavera d’una manera ben especial! Hem fet un berenar amb les fruites que aquesta estació de l’any… Llegeix més»

Ens ajudeu?

Aquest dijous 22 de març a les 16:30h, amb motiu del Dia mundial de l’aigua, les nenes i els nens de 2n posarem una paradeta a la sortida de l’escola, per tal de vendre petits objectes artesanals que hem construït, per recaptar dinars per la iniciativa que… Llegeix més»