Informacions del Nadal!

Benvolgudes famílies,

Un any més, us convidem a assistir a la tradicional Cantada de Nadal de l’escola.

Aquest any es farà en dos dies diferents: dimecres 20 de desembre i divendres 22 de desembre. L’horari de les actuacions serà el següent:

Dimecres 20 de desembre:

15:15 h. – Educació Infantil: P3, P4 i P5 (aules del passadís d’infantil)

Divendres 22 de desembre:

9:30 h. – Educació Primària: de 1r a 6è (gimnàs de l’escola)

A més a més, el dia 22 de desembre a cada aula es faran altres activitats relacionades amb el Nadal:

Educació infantil (P3, P4, i P5) i Cicle Inicial (1r i 2n): el Tió

Primària (De 1r a 6è): Amic invisible

Enguany, com l’any passat, l’escola participarà amb la Marató de TV3. Els nens i nenes porten dies creant manualitats per a poder vendre. La venda d’aquestes manualitats es farà el dimecres 20 de desembre a partir de les 16.00h. a la porta de l’escola. Us hi esperem!

Us recordem que el dia 22, tots els nens i nenes de l’escola sortiran a les 13h. i que els infants que utilitzin el servei de menjador, ho faran a les 16:30h.