Qui és el meu padrí o padrina?

Quina sorpresa dilluns passat…!!!

A l’aula de 1r van venir a visitar-nos els nens i nenes de 6è, carregats amb un munt de sorpreses!!!

Van explicar-nos el conte de “Quin gust fa la lluna?”. Ens van dir que aquest conte l’havien escollit perquè els seus padrins, quan ells feien 1r, va ser el conte que els van llegir. Ens va agradar molt escoltar-los i sabeu què? ENS VAN PORTAR UN TROS DE LLUNA A LA CLASSE!!!! La lluna té gust de xocolata amb galetes!!!

Després vam deixar que la música ajudés a fer unió de padrins i padrines amb fillols i filloles!! Us deixem unes fotos!