Administració de medicaments

Seguint les recomanacions del Departament de Salut i de la Societat Catalana de Pediatria, s’ha inclòs el paracetamol a la farmaciola dels centres educatius de Catalunya.

Per administrar-lo cal tenir l’autorització signada dels pares, mares o tutors legals de l’alumne o l’alumna.

Sempre que sigui imprescindible administrar medicaments a l’alumnat en l’horari lectiu, caldrà prèviament que els pares, mares o tutors legals aportin la documentació següent:

– Un informe mèdic on consti el nom de l’alumne o alumna, el nom del medicament que ha de prendre i la pauta d’administració.

– Una autorització on se sol·liciti a la direcció del centre educatiu l’administració al fill o filla del medicament prescrit d’acord amb les pautes que constin en l’informe esmentat anteriorment, i se n’autoritzi l’administració als professionals del centre.

En cap cas l’alumnat podrà tenir el medicament al seu abast.