La família

La família sou el més important per als infants i, per tant, des de l’escola ens agrada poder-nos vincular a vosaltres oferint diferents canals de comunicació per garantir el diàleg i la comunicació entre tots respecte a l’educació dels vostres infants.

Procurem que hi sigueu presents de diverses maneres: mantenint una comunicació diària, a través de les entrevistes, jornades familiars, festes i, també, formant part de l’AMPA de l’escola. Volem que al llarg de la jornada i del curs tothom se senti acollit.

Creiem molt necessària la comunicació amb la família per entendre millor el vostre fill/a i, per això, li donem molta importància a que s’esdevingui per diferents vies:

• Comunicació diària: podeu entrar a l’aula, parlar amb l’educadora, deixar el vostre fill/a amb tranquil·litat, donar-nos informació…. i a l’hora de venir-los a buscar, es torna a fer un intercanvi…
  • Àlbum Fotos: és un àlbum que elaboreu les famílies, a principi de curs, amb fotografies de l’infant i dels seus familiars i amics propers. El tenim a l’abast dels infants i és una eina molt útil pel vincle amb la família, per la comunicació amb l’infant, etc.
  • Blog: des del 2017 que tenim un blog on podeu anar consultant articles sobre l’etapa del 0-3 i altres informacions relacionades amb l’escola.
  • Entrevistes i Reunions periòdiques amb les famílies: cada curs fem dues reunions pedagògiques amb totes les families i, una entrevista a principi i a final de curs  amb cada família (i totes les que puguin necessitar). És molt important que hi hagi un diàleg entre família i escola per afavorir al màxim a l’Infant.
  • Documentació: ens agrada documentar la vida a l’escola i les fotografies esdevenen part important per a poder transmetre-ho.