Formació sobre Espais Exteriors

D’ençà que va sorgir l’interès en millorar els espais exteriors de l’escola, diverses membres de l’equip han assistit als cursos i xerrades que us detallem a continuació:

”La Importància dels Espais a les Escoles”

– “Un Jardí al pati de l’escola”

– “Jornada de projectes de jardins” a l’escola bressol municipal Els Belluguets, de Palafrugell

“Quins temps? Quins espais?” a la Universitat de Vic

“Pedagogia dels ambients”

“Jornada sobre la gestió dels patis en els centres educatius”, on han assistit com a ponents la Carme Cols i en Pitu, entre d’altres.

Algunes mestres han assistit a cursets especialitzats i s’ha creat, per una part de l’equip, una Comissió d’Espais Exteriors, per tal de dur a terme les actuacions necessàries perquè el nou projecte, que definitivament es va iniciar el curs 2018-19, comencés a tirar endavant, gràcies també a la col·laboració d’un pare de l’escola que ens va ajudar a plasmar les nostres idees i que han servit com a base.

Per fi aquest projecte ha rebut el vist-i-plau de l’AMPA i de l’Ajuntament, aprovat en Consell Escolar a començaments d’aquest any, quan definitivament ens van dir que durant aquest estiu (juliol-agost 2020) començaran les obres de manera esglaonada, primer d’un dels patis per anar continuant amb els altres en diferents fases.