Quotes

Hi ha tres quotes establertes per als diferents serveis que s’ofereixen a l’escola: escolaritat, acollida i menjador.

La quota escolar es liquida a dos mesos vençuts, i les quotes d’acollida i de menjador es cobren a tres mesos vençuts, d’acord amb els preus públics establerts a les ordenances fiscals que s’aproven cada curs escolar.

El funcionament del cobrament dels rebuts els tramita l’Ajuntament de Caldes de Montbui a través de l’Organisme de Recaptació i Gestió Tributària.

Quotes Curs 2023/2024
Horari Quota
Acollida 7:45h a 9:00h 1,83 €/dia (acollida fixa)

2,44 €/dia (acollida eventual)

Horari Escolar 9:00h a 12:00h i de 15:00 h a 17:00h 190,00 €/mes

Quota escolar mes de juliol: 1/2 quota

Menjador 12:00 h a 15:00 h 8,80 €/dia (menjador fix)

9,72€/dia (menjador eventual)

Ajuts i bonificacions a les quotes:

L’Ajuntament de Caldes de Montbui atorga ajuts per a l’escolarització (beques) i ajuts de menjador a les famílies amb infants de 0 a 3 anys, matriculats a les escoles bressol municipals, que tinguin una situació econòmica desfavorida. Les bases reguladores i el model de sol·licitud es faciliten a les escoles bressol i a l’Ajuntament. La sol·licitud s’ha de presentar a l’Oficina d’Atenció al Ciutadà de l’Ajuntament en horari d’atenció al públic, en el període establert a la convocatòria.

En cas de família nombrosa o monoparental i de família que tingui més d’un fill/a matriculat a l’escola, s’aplicaran els descomptes corresponents sobre la quota escolar, d’acord amb les ordenances fiscals. El model de sol·licitud es facilitarà a les escoles bressol i es presentarà cada inici de curs a l’Oficina d’Atenció al Ciutadà de l’Ajuntament.

En virtut de l’Acord marc per finançar el cost que té per a les famílies l’escolarització d’infants a i2 a les escoles bressol i llars d’infants de titularitat municipal, i també per avançar cap a la incorporació del finançament del primer i segon curs del primer cicle d’educació infantil (i0 i i1). El Departament d’Educació finançarà un import de 1.600€ per plaça i curs per fer front a l’aportació de les famílies amb infants nascuts el 2020. Les quotes s’ajustaran en funció d’aquesta bonificació.