Qui acompanya?

L’escola la formem un equip de persones molt consolidat i estable que vetlla per aconseguir el nostre objectiu primordial: el benestar dels infants.

En aquests moments comptem amb 14 educadores, de les quals una n’és la coordinadora. També formen part del nostre equip la psicòloga municipal, el bidell, la cuinera i les tres persones de la neteja.

L’equip docent estem en constant reciclatge. El nostre fer no s’encasella a una corrent pedagògica específica, sinó que es fonamenta en conceptes de diverses experiències i referents com Pickler, Montessori, les escoles infantils de Reggio Emilia, el treball en educació emocional, la llibertat de moviment, etc. que, dia rere dia, ens fan qüestionar la pràctica educativa, posar en debat i actuar.

Gràcies a la confiança de les famílies i als i les professionals que hi treballem, aquest projecte és viu i per això mirem el present per anar cap al futur. Sentim el compromís d’anar-nos construint contínuament, a favor de la petita infància.

Com a educadores i professionals sabem que la nostra manera de mirar l’infant, la manera com ens adrecem a ell, és molt important. Entenem que amb una bona relació se sent estimat, valorat i aprèn a confiar en nosaltres i també en ell mateix. La presència de l’adult dóna confiança a l’infant perquè se senti progressivament més autònom. Una mirada amable i una actitud molt present i de disponibilitat convida a l’infant a expressar les seves emocions i són garantia d’anar assolint els reptes de cada etapa evolutiva.

Acompanyem aquest desenvolupament sense forçar, per tal que cada infant pugui anar-se construint com a persona, amb el seu propi ritme i segons els seus interessos. El nostre objectiu principal és, per tant, vetllar pel seu benestar.