Assessorament Psicopedagògic

A la nostra escola vetllem per l’atenció a la diversitat en l’educació i per això fomentem l’atenció individualitzada de cada nen i nena, respectant les procedències culturals i diversitats familiars, els ritmes evolutius, els interessos i les necessitats de cada infant.

Per aquest motiu oferim assessorament psicopedagògic a les famílies i a les mestres, sempre que ho necessitin. Periòdicament treballem conjuntament amb la psicòloga municipal i amb professionals del CDIAP (Centre de Desenvolupament i Atenció Precoç).

La psicòloga és a l’escola un dia a la setmana de 9:00 h a 14:00 h. La seva funció és observar els infants de tots els espais, i fer un seguiment més exhaustiu d’aquells infants que es considera oportú, contrastant les seves observacions amb l’educadora de referència de cada espai. Assessora les mestres i, si cal, es concerta una entrevista personal amb la mestra i/o la família. Les famílies també poden sol·licitar una entrevista sempre que ho creguin necessari.

La fisioterapeuta del CDIAP ve a l’escola un cop per trimestre per fer observacions i assessorar les mestres en el seguiment del desenvolupament motriu dels infants que ho necessiten.