Espais Exteriors

L’escola disposa de cinc espais exteriors al voltant de la casa amb propostes pensades pels diferents moments evolutius pels que van passant els infants. Cada infant ho fa en el moment en què es veu capaç. Tots els infants de l’escola gaudeixen dels diferents espais, doncs està organitzat i planificat de manera que tots els grups puguin passar durant la setmana pels diferents espais.

Jugar a l’aire lliure és una de les activitats més completes que podem oferir als infants, ja que els proporciona un important benefici a nivell físic, però també social i emocional. Valorem també la importància de viure en contacte amb la natura. A l’aire lliure, i durant tot l’any podem viure i sentir els canvis de les estacions, de temperatura, els fenòmens atmosfèrics com la pluja i el vent, gaudir i contemplar les tonalitats dels verds, l’aire, l’aigua, la sorra, i tot allò que ens brinda la natura: pedres, insectes, forats amagats…

Per les educadores, aquest espai té una continuitat educativa amb els espais interiors i per tant anem mirant d’oferir propostes, crear ambients … que propicïin el joc lliure.

Estem immerses en el projecte de millora dels espais exteriors.