Vet aquí els contes del Gegant del Pi…

Acabem la setmana de Sant Jordi amb dues recomanacions més del llistat dels contes que ens agraden a les educadores:

“On és la mama?”

“On és la Mama?”  Olga Cercós, Mariona Cabassa- Ed. El Cep i la Nansa.

“On és la Mama?” és la història d’un cuc que viu a un pomer i que un dia arriba a casa seva  i la seva mare no hi és…. decideix anar a buscar-la….i és que tots necessitem algú que jugui amb nosaltres, ens faci pessigolles…… i ens estimi!…. acompanyem el cuc a buscar la seva mama?

“L’estrella de la Laura”

“L’estrella de la Laura”, Klaus Baumgart. Edicions Beascoa

Una nit en que la Laura no pot dormir i mira per la finestra de la seva habitació, veu com una petita estrella cau just davant de casa seva, sobre la vorera. La Laura s’emporta l’estrelleta a la seva habitació. Però l’endemà al matí, l’estrella ha desaparegut.

Aquesta dolça historia de la Laura i la seva estrella explica el que un infant pot descobrir en moments de la vida i com, a vegades, ens hem de separar de les coses que estimem.

Cliqueu aquí si voleu escoltar el conte narrat per un infant

Esperem que vosaltres també gaudiu explicant o mirant contes al costat dels vostres infants!

Vet aquí els contes del Gegant del PI

#SomdelPi

I recordeu, animeu-vos i compartiu! (ebgegantpi@caldesdemontbui.cat)

L’escola segueix al vostre costat. Si necessiteu ajuda al voltant del desenvolupament dels vostres infants, contacteu:ebgegantpi@caldesdemontbui.cat