Reivindicacions per la nostra petita infància!!!

Davant la immobilització i manca de compromís que la regidoria d’educació de l’Ajuntament de Caldes de Montbui ens ha mostrat en les nostres demandes i exposicions pedagògicament raonades per als cursos venidors, l’equip docent hem iniciat una reivindicació i una exposició pública d’aquesta demanda, amb el desig d’arribar a aconseguir el compromís que permeti la qualitat que es mereix la nostra etapa.

Dimarts passat vam fer una marxa silenciosa de tot l’equip docent juntament amb les famílies des de la porta de l’escola fins a l’ajuntament on vam fer entrega de les més de 250 signatures recollides i vam visibilitzar les nostres demandes en pro de la petita infància:

Baixada de ràtios a les escoles bressol!

Assegurar la parella educativa!

Aconseguir un sistema de substitucions funcional, efectiu i ràpid!

Des d’aquí aprofitem per agrair a totes les famílies que veuen la importància d’aquestes demandes i ens donen suport perquè sabem que tenim el mateix objectiu en comú: el màxim benestar dels infants i la millora de la qualitat educativa. I junts sabem que tenim la força per fer-ho possible!!!! Continuarem fent lluita fins a aconseguir-ho…us mantindrem informats de les properes accions. De moment els mitjans del poble i de la comarca ens han fet una mica més visibles:

Si cliqueu aquí aneu a l’article del Calderí

L’Escola Bressol municipal Gegant del Pi de Caldes demana millors condicions pel nou curs