Les Escoles Bressol Municipals Gegant del Pi i La Lluna reben la visita de 30 professionals de l’educació de Xile

30 professionals de primer cicle d’educació infantil de Xile han visitat les Escoles Bressol Municipals Gegant del Pi i La Lluna com a referent de model de centre

El dijous 15 de novembre els equips directius de les Escoles Bressol Municipals Gegant del Pi, Xènia Vila, i La Lluna, Maite Castillo; la regidora d’Educació, Roser Guiteras; la regidora de Comunicació, Núria Carné; el regidor d’Urbanisme, Vicenç Personat, i el personal tècnic d’Educació de l’Ajuntament de Caldes de Montbui, van rebre la visita d’un grup de 30 professionals de primer cicle d’educació infantil de Xile interessats en el model de centres que ha consolidat al municipi.

La Junta Nacional de Jardines Infantiles de Chile (JUNJI) amb l’Associació de Mestres Rosa Sensat de Barcelona han organitzat aquesta recepció catalana a un grup variat d’educadors, mestres, tècnics, coordinadors de zona, directors i dietistes especialitzats en l’educació de 0 a 3 anys que provenen de diverses zones i tipologies de centres del país sud-americà.

Els organitzadors han triat, de nou, les escoles calderines com a destí del grup pel prestigi que han assolit al territori i per la qualitat dels seus projectes de renovació del primer cicles d’educació infantil. A aquests motius se suma l’interès manifest de les dues escoles de Caldes per conèixer i enriquir-se amb realitats educatives diferents.

El recorregut pels centres ha acabat amb un trobada a l’Ajuntament de Caldes de Montbui on el grup de professionals calderí ha compartit amb els professionals xilens els objectius i les causes d’aquesta aposta local per oferir un servei municipal de qualitat d’atenció a l’infant de 0 a 3 anys.

Font: Ajuntament de Caldes de Montbui.  Actualitat.  Notícies