L’EAA Empordà assisteix al Fòrum Gastronòmic de Barcelona per seguir reforçant l’aposta pel territori i la producció local

L’Escola Agrària i Alimentària de l’Empordà ha assistit al Fòrum Gastronòmic de Barcelona que s’ha celebrat del 3 al 5 de novembre i està destinat a professionals de la gastronomia. En aquest sentit, el centre aposta pel territori i la producció local amb la seva presència en aquests esdeveniment. El Fòrum Gastronòmic s’ha centrat enguany en les noves generacions de xefs, el poder transformador de la cuina i la cuina catalana. Temes que s’han abordat a través de ponències, showcookings i debats. En l’edició d’enguany, s’ha pogut comptar amb més de 350 expositors, 17.800 visitants professionals, més d’un centenar de ponències i tallers i 130 ponents que sumen 42 estrelles Michelin.

A més, Catalunya esdevindrà Regió Mundial de la Gastronomia l’any vinent, sent la primera regió europea que rep aquest reconeixement. Per això, des de l’Escola Agrària, destaquem el nostre compromís i reforcem la necessitat d’estar presents a l’Esdeveniment Gastronòmic de la restauració i el foodservice, on s’ha destacat la distinció de Regió Mundial de la Gastronomia.

Per tot això, es tracta d’una de les millors oportunitats per a retrobar-se i compartir experiències amb les empreses col·laboradores que ens permeten oferir la formació professional DUAL del nostre Cicle Formatiu de Grau Superior de Processos i Qualitat en Indústries Alimentàries, així com les que col·laboren en la prospectiva de necessitats formatives i altres accions que ens mantenen vinculats amb el teixit econòmic productiu.