Torneig fi de curs 2018-2019 a l’ESO

Aquest divendres passat, el nostre alumnat va finalitzar el curs escolar 2018-2019. L’alumnat de secundària per tal de celebrar aquest període de temps d’estudi, d’adquisició de nous aprenentatge i el descobriment de noves àrees de coneixement, va realitzar un torneig.
L’alumnat de 4t d’ESO va ser… Llegeix més»

Viatge a Anglaterra

Com ja sabeu, cada dos anys, el col·legi organitza, juntament amb Home to Home, una setmana cultural a Anglaterra per als alumnes de secundària. L’estada s’organitza en cases particulars de famílies angleses, amb les quals els alumnes conviuen durant sis dies, exposant-se així a una… Llegeix més»

Premis 34è Concurs Bíblic

Aquest dissabte passat, al seminari, va tenir lloc l’entrega de premis del 34è Concurs Bíblic. Aquest any hem obtingut premis tant a nivell de bisbat com a nivell autonòmic. El nostre bisbe, Enric Benavent, va ser l’encarregat de fer entrega dels premis a les nostres… Llegeix més»

L’equip de bàsquet benjamí mixte guanya la lliga

L’equip de bàsquet mixte del col·legi, el passat dissabte 11 de maig va jugar la Final Territorial de minibàsquet de les Terres de l’Ebre dels Jocs Esportius Escolars contra l’equip Cantaires de Tortosa en un partit molt igualat i van quedar 1r classificats.
Enhorabona campions!!!

Llegeix més»