Premis 34è Concurs Bíblic

Aquest dissabte passat, al seminari, va tenir lloc l’entrega de premis del 34è Concurs Bíblic. Aquest any hem obtingut premis tant a nivell de bisbat com a nivell autonòmic. El nostre bisbe, Enric Benavent, va ser l’encarregat de fer entrega dels premis a les nostres… Llegeix més»

L’equip de bàsquet benjamí mixte guanya la lliga

L’equip de bàsquet mixte del col·legi, el passat dissabte 11 de maig va jugar la Final Territorial de minibàsquet de les Terres de l’Ebre dels Jocs Esportius Escolars contra l’equip Cantaires de Tortosa en un partit molt igualat i van quedar 1r classificats.
Enhorabona campions!!!

Llegeix més»

Resultats Cangur 2019

Aquesta darrera setmana hem rebut els resultats del nostre alumnat participant a la prova Cangur 2019, que organitza l’associació internacional Le Kangourou sans frontières i la Societat Catalana de Matemàtiques (SCM).
Els resultats obtinguts han estat bastant gratificants per tots nosaltres ja que, és un… Llegeix més»