El passat dijous els infants de 2n de Primària vam viure un moment molt especial amb els nostres padrins i padrines de 2n de secundària.
Després de les primeres setmanes de curs, vam tenir l’oportunitat de retrobar-nos i compartir experiències, emocions i somriures. Durant la trobada, vam explicar-nos com havia estat l’inici d’aquest nou curs i també vam recordar què havíem fet durant les vacances d’estiu. Van ser converses plenes d’anècdotes divertides i moments de complicitat que ens van ajudar a conèixer-nos encara més.
Els padrins, amb la seva experiència i entusiasme, ens van transmetre ànims i confiança per afrontar els reptes que vindran. Gràcies a ells ens sentim més acompanyats i segurs en aquest camí d’aprenentatge.
Va ser una trobada senzilla però molt significativa, que ens anima a seguir fent créixer aquest vincle tan especial entre padrins i fillols.
Famílies de 2n de Primària: Per a veure més imatge d’aquesta trobada, cliqueu aquest enllaç.
Les famílies de 2n d’ESO podeu trobar les fotos al Clickedu.
Recordeu que per accedir a la carpeta Drive ho heu de fer des del compte Google del vostre fill o filla (nomgonom@escolatarres.com).



