Casal d’Estiu

Arriba el final de curs i la cita amb el Casal d’Estiu del Col·legi Tarrés no pot fallar. Un any més, juntament amb l’entitat VillageNiu, us oferim el Casal per a l’alumnat d’Infantil i Primària, així com per amics i coneguts de la nostra escola.

Quines activitats farem?

El Casal s’estendrà del 25 de juny al 26 de juliol i s’ofereix casal matinal (de 8:45 a 13h), servei de Menjador (de 13 a 15:30h). També hi ha l’opció d’acollida matinal a partir de les 7:30h del matí.

El Casal es basa en un centre d’interès relacionat amb la nostra mascota, en Vee, i amb una capacitat educativa-lúdica basada en la metodologia STEAM educational i les metodologies de nova escola i viviencials. Així mateix, un dia a la setmana anirem a la piscina de la Bassa, un altre marxarem d’excursió i un altre farem jocs d’aigua.

A l’Escola també farem moltes activitats i jocs relacionats amb la robòtica, tallers de cuina, esports, circ i gimnàstica, ambient artístic, etc.

Per nosaltres la llengua anglesa té una especial importància, i per això els monitors s’adreçaran al grup i realitzaran les activitats en anglès (evidentment, adaptat al nivell dels l’infants).

També farem celebrarem la nit d’equador a meitat del casal i ens quedarem a dormir a l’Escola!

Tot i això, farem moltes més activitats que trobareu detallades al tríptic.

Reunió informativa:

Us convoquem a la reunió informativa (telemàtica) que farem dimarts 21 de maig a les 21:00h, on us explicarem l’organització del Casal d’Estiu 2024 i resoldrem tots aquells dubtes que es plantegin:

Enllaç de la reunió telemàtica: https://villageniu.net/webinar-videoconferencies/.

Inscripcions:

Les inscripcions s’obriran el 6 de maig i fins a exhaurir places. Premeu el següent bànner per accedir al formulari per fer la inscripció i, un cop dins, inscriureu’s als grups del Casal que vulgueu:

També podeu demanar per fer les inscripcions presencialment a les oficines (carrer Budapest, 81).

Contacteu amb VillageNiu

Per a qualsevol dubte o qüestió, us podeu posar en contacte amb VillageNiu a través de l’adreça electrònica sabadell@villageniu.com o del telèfon 931 94 03 40.