La Teresa es jubila

La nostra companya Teresa, o “Tresa”, la forma que li agradava escriure el seu nom, ha començat la jubilació merescuda després dels últims cursos de servei a l’escola de persones adultes Sant Josep. Han estat uns anys en què la Teresa ens ha regalat moments especials compartint la seua experiència, paciència i serenitat, sovint necessària en la nostra tasca educativa.

Queden en la memòria l’afecte de l’alumnat cap al seu treball i dedicació, així com la multitud d’elaboracions artístiques de les alumnes de Formació Instrumental i del mòdul d’Art i Artistes que han decorat l’escola durant anys, unes creacions fascinants motivades per la Teresa que han sabut despertar l’expressió dels sentits i les emocions en camps com la música, la fotografia, la literatura i la pintura. Ha estat un treball que ha generat un valor afegit importantíssim al projecte de l’escola.

Tota la comunitat educativa del CFA Sant Josep, i molt especialment el claustre de professors, sentim una gran satisfacció per haver compartit aquests darrers cursos de feina educativa amb la Teresa, i l’acomiadem amb el desig i l’alegria de saber que comença una nova etapa de la vida que de segur sabem que aprofitarà i gaudirà.

Moltes gràcies Teresa!

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>