L’escola participa a la marxa pels drets de les persones migrants: Caminem Junts!

El passat diumenge 29 de setembre, Càrites va organitzar la marxa pels drets de les persones migrants: Caminem Junts!

Va ser un recorregut de 5 km que va començar al Parc Central de la ciutat i va acabar a la Plaça del vi amb actuacions musicals.

Aquesta marxa internacional vol promoure oportunitats per tal que migrants i comunitats compartim històries amb l, objectiu d, enfortir vincles.

El CFA Girona hi va participar i alguns alumnes van explicar les seves experiències personals.

Gràcies El Mahdi, Sohaila i Issatou!