PROPOSTES (Espai famílies)

Aquí trobareu una selecció de les propostes que duem a terme a la Comunitat de Grans. És un moment on els infants duen a terme un treball autònom però sempre amb l’acompanyament de la mestra referent a cada espai. Cada proposta manté una estructura semblant de presentació i amb activitats concretes, pensades i estructurades de forma globalitzada per treballar diferents àmbits de l final de l’etapa de cicle mitjà i de l’etapa de superior de primària.

En aquest cas, podeu veure els vídeo de les següents propostes:

Cooking time

Viatge a Júpiter

Teatre d’ombres

Stop Motion

Les nostres històries

Són molts els moments d’aprenentatge que vivim amb els infants, estones on compartim vivències màgiques que protagonitzen el dia a dia de l’escola i que creiem importants de compartir amb els infants i amb les famílies.  Per això, una de les documentacions pedagògiques que fem… Llegeix més»

Sortida Torrent de Colobrers

Aquests darrers dies del curs els infants de la comunitat de mitjans han gaudit d’unes escapades màgiques al torrent de colobrers. Aquí teniu un recull d’aquesta gran experiència!

“La naturaleza contribuye a afinar y armonizar nuestros sentidos, libera el movimiento, restablece nuestra capacidad de atención y concentración, regula nuestra energía, nos ayuda a recuperarnos del estrés, favorece el juego espontáneo y el encuentro con el mundo y con nuestros iguales, aumenta, en suma, el bienestar de los niños y niñas”.

Heike Freire

Stop Motion 1r – Classe del Cinema

Els nens i nenes de primer han cooperat en grups per crear els seus vídeos animats. Han preparat la història, les escenes, creat el material, gravat els vídeos i escollit la música.
Aquí els teniu, esperem que us agradin!

“Dragones i Dracs” 4 anys

ART A L’EXERIOR 2

Diapositiva2

Diapositiva3

Diapositiva4

Diapositiva5

Diapositiva6

Diapositiva7

Diapositiva2

Diapositiva3

Paisatges Sonors

Deixeu-vos portar pels paisatges sonors que han creat i musicalitzat els nens i nenes de primer!