COMENCEM!

ENS ACOMPANYEU?

De nou junts, juntes per compartir moments intensos, rics i emocionants. Un curs que preveiem ple. Ple de mirades, d’aprenentatges, de millores, d’il·lusions, de jocs, de projectes, de companys, d’amigues… Us desitgem a tots i totes un curs especial i únic.

INCLUSIÓ

L’única manera d’aprendre a conviure juntes, persones diferents, en els pobles, en els barris, en les ciutats, en el transport públic, en la feina, en els espais d’oci… és oferint l’oportunitat d’educar-se juntes, de conèixer-se i de compartir experiències vitals. Ioga compartit: Centre Ocupacional Barcanova i Escola Xarau (infants de 7 anys)

Sant Jordi 2017

Un altre any gaudint de la lectura, es llibres i les manualitats amb famílies, mestres i totes les criatures de l’escola. Tots participem d’una Diada que és plena de cultura, emocions i cooperació. Un en deixem un tastet…