El dilluns passat vam anar al teatre Sagarra a veure La Rinxols d’or. Ens va encatar!!! Vam aprofitar per passar la resta del matí en el parc de la plaça de la Vila.
Avís legal | Sobre el web | Política de galetes | © 2026 Generalitat de Catalunya | Fet amb el WordPress