Sant Jordi 2021 al Mercè Rodoreda!!!

Aquest any hem reivindicat l’estima per la cultura popular i ho hem treballat des de l’escola.

Com cada any, hem fet:

Jocs florals, paradeta de Sant Jordi, castell de llibres, plafons de Sant Jordi, dibuixos i manualitats i, a més a més, hem convidat als capgrossos i als ginjolers de la ciutat.

Trobem la necessitat de donar protagonisme als gegants, el bestiari, els castellers, la música, els ginjolers i els capgrossos de Santa Coloma de Gramenet, així com la reivindicació a les festes populars i la seva mostra a les entitats educatives i socials de la ciutat.

L’afecte a la cultura popular l’hem de cuidar i transmetre de generació en generació perquè perduri en el temps.

Un cop més, agrair a l’AFA el suport a l’organització d’aquesta festivitat tan especial.

Us deixem una mostra de la visita dels capgrossos i ginjolers a l’escola.