El viatge de l’ocellet

Aquest vídeo ha estat creat pels mateixos alumnes de l’aula d’acollida amb l’objectiu de compartir les seves experiències i vivències amb companys i companyes que poden estar passant per una situació similar.

Durant aquest període de creació, l’alumnat ha compartit les seves pròpies històries i experiències, incloent els desafiaments que han hagut de superar i les coses positives que han descobert en el seu camí.

En resum, aquest vídeo és una oportunitat per a tota la comunitat educativa de veure com l’aula d’acollida pot ser una eina valuosa per ajudar a integrar-se a l’escola i a la comunitat en general. Els alumnes que participen en aquest vídeo són un exemple de perseverança i força de voluntat, i ens ensenyen a tots la importància de la inclusió i la diversitat.