Els nens i nenes de quart ens ho vam passar superbé a la sortida de germanor i vam superar la nostra por a les alçades! Aquí teniu un vídeo d’aquest dia tan genial!
Avís legal | Sobre el web | Política de galetes | © 2026 Generalitat de Catalunya | Fet amb el WordPress