Tarda en famílies a 6è de Primària

Benvingudes, famílies, al segon trimestre!

El divendres passat vam celebrar la segona trobada en família, una tarda plena de creativitat i expressió artística! En aquesta ocasió, dins del marc de les arts escèniques, ens vam endinsar en el món del musical de 6è, titulat Beat&Baquet.

Per fer-ho encara més especial, cada família va participar en la creació de les lletres del títol del musical. Distribuïts en petits grups pel pati central, vam dissenyar i decorar cadascuna de les lletres, donant-los color i personalitat. Va ser una experiència enriquidora, on grans i petits vam compartir moments de creativitat i complicitat.

Agraïm molt la vostra participació i us animem a continuar formant part d’aquestes trobades, ja que són una magnífica oportunitat per enfortir els vincles amb l’escola i gaudir del procés d’aprenentatge dels vostres fills i filles.

Fins la propera trobada!

L’Equip de Mestres