Acció de sensibilització sobre el reciclatge a sisè de Primària

Estimat alumnat i benvolgudes famílies:

Aquesta setmana l’alumnat de sisè ha participat en un taller promogut pel Consorci per a la Gestió de Residus del Vallès Oriental. Aquest taller s’anomena: Aquí no llencem res! Aquí ho reciclem tot!

Aquest taller pretén que l’alumnat de sisè de l’escola separin bé els residus. Així doncs, han obert una bossa de brossa i han anat analitzant-la i separant els residus segons si eren orgànics, reciclables, evitables o resta.

Al final del taller, l’alumnat ha vist com només amb una petita part de la brossa era resta i que, per tant, bona part del contingut s’hagués pogut reciclar com a paper i cartó, envasos lleugers i, sobretot, orgànica.

A més, han vingut a gravar-nos VOTV. Aquí podeu veure el vídeo que han tret amb la notícia que us hem explicat al VOTV.