Objectius

A partir de tota la informació que s’ha rebut de la diagnosi, decidirem els diferents objectius a treballar en tots els àmbits digitals de l’escola.

L’objectiu primordial de la nostra escola és que la comunitat educativa sigui competent digitalment. Per això, els propòsits que hem tret a partir de la diagnosi comprenen a tots els membres de la comunitat educativa (famílies, alumnat, docents i centre). Ens hem marcat 6 objectius a treballar per aconseguir aquesta fita, són els següents:

Alumnat 1. Desenvolupar el pensament lògic del nostre alumnat a través de la Robòtica.
2. Definir i implementar el desplegament curricular complet de la competència digital de l’alumnat per millorar l’aprenentatge
Famílies 3. Millorar la competència digital de les famílies per afavorir l’acompanyament de l’aprenentatge.
  4. Millorar l’ús segur, responsable i crític de les tecnologies digitals amb la finalitat d’esdevenir ciutadans digitals conscients.
Professorat 5. Implementar la competència digital del personal del centre per millorar els processos d’ensenyament i aprenentatge.
Centre 6. Actualitzar i donar a conèixer la cultura digital de centre.