P5 ens mesurem!

Cada any, tots els nens i nenes de l’escola ens mesurem per veure com hem crescut. Aquesta setmana, els nens i nenes de P5, ens hem estat mesurant. Hem crescut molt des de P3!!! Ens estem fent molt grans.

Per mesurar-nos hem necessitat una cinta mètrica i cinta de color vermell. El color verd de les cintes era l’alçada de quan fèiem P3, el groc P4 i ara hem afegit el vermell.

Un cop ens hem mesurat tots, hem mirat quin era el nen/a més alt/a de la classe, quin era el/la més baixet/a i quin nen/a havia crescut més des de l’any passat.

Cada any que passa ens fem més grans i més alts. A veure l’any vinent…😊

 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>